Monday 22 September 2014

Lirik Gadis Sabah - S. Welly



To a lovely Gadis Sabah out there this song is for all Sabahan girls that always being cute, beautiful and etc. This song Gadis Sabah sang by S. Welly one of his hits song and still echoing on honoring all gadis-gadis Sabah.

Video: Gadis Sabah - S. Welly



Lirik: Gadis Sabah - S. Welly

[***]
Hai si gadis Sabah
Bikin aku jadi tertawan, padamu...
Biar sekali saja kita bertemu, di sini...
Ku mula rindu merindu dirimu...

[*]
Hai si gadis Sabah
Rasa hati mula tertarik, romantiknya
Lirikan matamu terasa menusuk di jantungku
Teringin ku bersamamu selalu...

[**]
Aduh punya lawa, inda kira bangsa
Gadis gadis Sabah jelingannya manja
Lalu aku selalu saja terbayang wajahmu
Hingga aku tak pernah jemu memikirkanmu

Repeat [*]

Biar gadis mana pun dia
Aku sudah jatuh cinta
Biar ada yang mengutuk
Cinta anda boleh ku tapuk

Tanak bandar tanak kampong
Dari bukit atau gunung
Aramai ti macam di KK
Tapi aku semuanya OK

Pasti resah takkan reda
Gadis Sabah, aku buli bah

Repeat [**][***]

Disclaimer: Lirik dan muzik video Gadis Sabah - S. Welly yang disediakan atau dipaparkan diblog ini adalah sekadar berkongsi info. serta tujuan rujukan dan pendidikan,segala lirik lagu dan muzik video yang dikongsikan di laman "Kami Bah Ini" adalah hakcipta/hakmilik dari pengarang,komposer,artis dan label@produksi musik yang berkenaan. Jika Anda suka dengan lirik lagu Gadis Sabah - S. Welly dan video klip nya, dapatkan album serta singel tersebut melalui saluran yang betul dan pastikan anda mendapatkan yang ORIGINAL sebagai tanda sokongan anda untuk industri muzik kita. Segala sumber-sumber muzik video ini diperolehi dari YouTube.

No comments:

Post a Comment